Недоліки виробу, які виявлені у гарантійний період і виникли з вини Фабрики (ТОВ «Злата-Меблі»), будуть безкоштовно усунені Сервісною службою Фабрики.
Претензії по зовнішньому вигляду виробу, некомплект, а так само невідповідності замовлення приймаються тільки безпосередньо при отриманні виробу. Надалі такі претензії не приймаються, всі роботи виконуються тільки за рахунок покупця.
Гарантійне обслуговування проводиться протягом 15 днів з моменту ввезення виробу на Фабрику і включає проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин виробу.
У разі настання гарантійного випадку звертайтеся за телефонами сервісної служби, зазначених у талоні, за місцем продажу або до виробника.
Гарантія не поширюється на шкіряні замінники, якщо вони використовувалися на сидіннях, підлокітниках або спинках виробу.
Термін гарантії - 18 місяців з дати продажу виробу.
Термін служби виробу - 10 років.
Гарантійне обслуговування не проводиться у випадках:
завершення гарантійного терміну;
невиконання інструкції і правил, викладених в паспорті виробу;
наявності на виробі механічний пошкоджень;
перевищенні допустимих навантажень на механізм трансформації;
заподіянні шкоди виробу або його втрату внаслідок обставин непереборної сили (стихія, пожежа, повінь, нещасні випадки і т.д.);
нанесення шкоди виробу в результаті свідомих або помилкових дій споживача;
нанесення шкоди виробу, що виникли попаданням всередину або назовні на виріб сторонніх предметів, речовин, тварин, комах і т.д .;
наявності слідів стороннього втручання у виріб або ремонт виробу самостійно, організаціями, підприємствами або приватними особами, не уповноваженими на це Фабрикою;
нанесення шкоди в результаті внесення змін до його конструкції;
використання вироби в виробничих цілях.
Повернення
Ви можете повернути диван на протязі 14 днів, куплений у наявності в будь-якому з наших салонів або зі складської програми у інтернет магазині. Ми компенсуємо всю суму, крім витрат на доставку.
Замовні меблі (НЕ у наявності) поверненню не підлягають, оскільки є товаром, виробленим під Ваші індивідуальні потреби.
Відділ гарантійного обслуговування: Пн-Пт 9: 00-18: 00, +38 (067) 917-08-16